ghimbir și hamei.

12 Oct

în încercarea de a ieși din turmă, nimerești în turma care vrea să iasă din turmă.

доказано.

-scrie ceva despre oameni, pe mine nu mă fute imaginația

-da eu și, îs curva imaginației?

походу.

în cameră se aud gândurile mele, iar pe fundal, stirile bbc, și ele se contopesc tare нефигово. în timp ce-mi scot ochelarii și inspir adânc, mă gândesc că eu oleacă am obosit să gândesc, dar asta-i la fel cum să-ți pui în fiecare zi aceeași întrebare, de ce îmi pun în fiecare zi aceeași întrebare? sau cum tu ai făcut. если мужчина четыре раза сходил налево, то, по законам геометрии, он вернется домой.

e greu când oamenii cred că pot face ceva bine, nu pentru că eu nu pot face nimic bine, dar pentru că așteptările lor sunt mai mari, și cum o zis o dată bunica mea, dajă găinile pot muri de stres.eu cred că am avitaminoză, nedaibitoză, nedosomnoză, perecitoză și vreaucevadarnuștiuceoză.

toți se bagă în suflet de parcă ar fi 70% sale acolo, dar nimănui nu ia venit geniala idee de a zice: da tu te-ai zaibit tu de mine? dă să mă duc eu mai bine nahui.

te rog, fă ce vrei cu mine, numai nu-mi băga gunoi informațional în cap. Mr Freeman m-ar înțelege, dacă ar ieși, eventul, din filmulețele de pe youtube. mă uit la soare, el se uită la mine,  și-mi bate pohuiesticeschi în ochi. eu trimit soarele nahui și-mi caut de treabă.

UE o primit premiul nobel pentru pace, și eu mă gândesc că și eu, la o adică, ar trebui să pretind la unul, pentru că nu te-am pizdit la momentul potrivit. nu?

***

da voi ați observat că atunci când dormi, nimic rău nu se întâmplă?

 

 

 

Lasă un răspuns

