despre ce mă tem eu.

7 Oct

mănânc afine și mă gândesc că aș vrea să fac armata.

***
merg pe stradă și văd cum cineva nu so lăsat de băut. de râs.

***

eu nu mă tem de despărțire, de păianjeni, de singurătate, de mă-ta. eu mă tem să nu mă transform în ceea ce eu urăsc cel mai tare, pentru că, până la urmă, noi toți devenim ceea de ce ne temem mai tare să fim.

domnișoarele cu parfum de la gucci devin femeile care stau toată ziua la bucătărie și fac borș, țipă la niște draci de copii și se îngrașă.

ciuvașii care încep să fumeze la 14 ani și să fută la 16, devin bărbații care au un lucru plictisitor, o soție grasă și niște draci de copii. și gata.

în viață trebuie să înveți să săruți bine, să faci plăcinte, să te îmbeți când ai doar 10 lei, să nu ai încredere în nimeni, să poți trăi fără fb ș vseotakoe, să fumezi iarbă, să înveți să-ți fie pohui, să poți razvadi pațanii, să muști de ureche, să nu răcești după ce dansezi sub ploaie, să arăți săxi după ce ieși din duș.

eu nu știu de ce încă vorbesc cu tine, eu nu știu ce caută ciuvaku ista la mine în cameră acum, a nu, știu.

să-și pună pofta-n cui.

 

2 răspunsuri to “despre ce mă tem eu.”

  1. Barzoor Octombrie 9, 2012 la 4:16 pm #

    Adica tre de fumat si baut da numa nu de la 14-16 ca o sa devenim barbati cu lucru plictisitor si femei obeze da ??

    • gingercats Octombrie 9, 2012 la 4:21 pm #

      nu, indiferent cand incepi sa fumezi si sa bei, ajungi asa. da, eu-s pesimista.

Lasă un răspuns

