despre ce eu nu înțeleg.

7 Oct

eu nu înțeleg.

eu nu înțeleg, te iubesc eu încă sau nu vreau să te văd. pentru că de fiecare dată când mă gândesc la tine mă doare și eu nu înțeleg mă doare iubirea pentru tine sau mă doare ficatul.

eu nu înțeleg cum am ajuns noi așa. eu nu înțeleg de ce tu îmi scrii și de ce eu ție îți răspund, așa cum nu înțeleg de ce încă am pe deget inelul de la tine, sau de ce mi-am vopsit unghiile în turcoazul tău iubit, sau de ce vreau înghețață.

eu nu înțeleg de ce tu niciodată nu m-ai înțeles.

eu nu înțeleg de ce nu ți-o plăcut cum ea sărută, eu nu înțeleg de ce mie nu-mi place cum alții sărută, eu nu înțeleg de ce acum vreau să te trimit undeva departe și peste trei minute vreau să fii lângă mine să mă cuprinzi. eu nu înțeleg ce simt, dar cu siguranță simt ceva.

și ca, eventual, să nu rănesc persoanele la care țin, eu cu ele nu o să mai comunic.

 

 

6 răspunsuri to “despre ce eu nu înțeleg.”

  1. blameitonbooze Octombrie 8, 2012 la 5:08 pm #

    mă gîdilă cuvinţelele tale )

    • gingercats Octombrie 8, 2012 la 5:11 pm #

      asta ii kruta 🙂

      • Cristina Octombrie 9, 2012 la 10:43 am #

        kruta de bine. îi de bine am vrut să zic. cred că îi de bine 🙂

      • gingercats Octombrie 9, 2012 la 11:33 am #

        kruta de regula ii de bine, mai ales cand nu-i de rau 😀

  2. Veveriţa Octombrie 8, 2012 la 8:14 pm #

    Eu înțeleg de ce eu mă recunosc atât de bine în fiecare postare a ta :))
    merci!

    • gingercats Octombrie 8, 2012 la 8:48 pm #

      cu plăcere 🙂

Lasă un răspuns

