de dimineață

6 Oct

și curvele-s oameni, și oamenii-s curve.

mă gândesc că aș avea nevoie de cineva să mă încălzească, pentru că afară plouă pentru a patra zi și pentru că  mi so terminat magiunul de portocale, și aș sta acum sub o plapumă moale și pufoasă, așa cum arată de obicei în reclame la televizor, și aș cuprinde o sticlă de cahor și aș trăi așa, fericită, sub plapuma pufoasă.

sau, aș trăi sub apă, și m-aș trezi cu un водяной și nu ar trebui să acult toți tâmpiții, și să văd toate proastele, pentru că sub apă nu ajunge oricine și pentru că cine ajunge acolo, sau e mort, sau nu vrea să moară.

ideei ca astea îmi trec prin cap atunci când eu trec pe lângă magazine mari, cu beculețe în fiecare colț, cu vitrine luminoase, cu oameni fericiți înăuntru, care pun în coșuri pește roșu și ananas, iar eu, eu merg mai departe la magazinul din colț, unde jumate de produse de pe raft sunt expirate, iar jumate, fără gust.

sau, când la 2 noaptea îmi cumpăr kebab și merg pe ploaie, mâncând kebabu și căutând vreo ușă cu streșină ca să mă duc să-mi deschid berea ”ca lumea”.

am în frigider cinci morcovi și pe raft o cutie de ceai în care demult nu a fost ceai, pe masă am vreo opt cărți pe care le citesc, în cap te am pe tine.

tu știi că nimeni nu face dragoste ca tine, mai ales pentru că nimeni dragoste nu mai face, iar eu, pahodu, am nevoie doar de o plapumă și o sticlă de ceva.

e kruta să ai băieți la care le placi și învață la dramă, pentru că am bilelete la fiecare premieră, e kruta să ai băieți care ar fi gată să mă satisfacă oricând, deși puțin probabil că ar reuși, e kruta că eu încă îmi amintesc de tine, te gândești tu.

am atâtea de făcut că nu știu ce să fac.

Lasă un răspuns

