întrebări mai sunt?

2 Oct

eu de mine o să am grijă și singură. eu singură pot să-mi bag bobițe de struguri albi în gură, eu pot singură să mă duc să-mi fac cafeaua la 4 dimineața. da, eu nu-s sentimentală, da, eu beu mult, da, marți e zi grea, pentru că ambii au ore în același bloc ca și mine, da, dumnezău îi naiobkă, da, eu cred în mine, și în vodkă. da, eu am destulă voință să nu fac nimic, chiar și atunci când tare vreau să fac ceva. da, nu mă supăr tare dacă mă trimiți nahui, pentru că nahui e bine. da, vreau porumb fiert, sau zamă. oi tî, eu tare vreu zamă. da, des rămâne urmă de ruj pe cana mea. da, la mine în cameră ziarele, hainele, parfumul, cărțile, sutienul din denim și scrisoarea de la tine stau pe aceiași poliță. da, o femeie își ascultă atent bărbatu numa când el vorbește cu alta. da, câteodată e nevoie doar de un sigur cântec ca să-ți amintești totul. love me like a love song baby. da, mie-mi place cum arată claviculele mele în reflexia din fereastră atunci când, pe la 3:30 noaptea, eu îs pe беговая дорожка, da, îmi place cum sânii mei sar când eu alerg, mai ales când îs transpirată. da, îmi place cum se uită la mine ciuvașii de la sală, sau din bibliotecă, sau de pe stradă, sau mă-ta. da, mi-o fost comod azi în puloveru meu turcoaz și da, mă zaibește când mergi după mine, mă cuprinzi, mă pupi, mă lingi și îndeobște, nu-i unu, ap îi altu, cum s-ar zice.

întrebări mai sunt?

 

6 răspunsuri to “întrebări mai sunt?”

  1. Johny Octombrie 3, 2012 la 11:39 am #

    o fata care nu stie ce e cu viata ei,

  2. Cristina Octombrie 3, 2012 la 6:51 pm #

    eu zic că prea mult ştie ce îi cu viaţa ei)))
    mîndrie mă încearcă cu tine,
    ştii tu?:)

    • gingercats Octombrie 4, 2012 la 12:30 am #

      cu primu rând m-am razbirit, oleacă de acord
      cu ultimele două ciota, sau că-i 3:30, sau huipaimi, da nu le înțeleg

      • Cristina Octombrie 4, 2012 la 12:33 pm #

        nu-i nimic. noi nu spunem cuvinte să le înţelegem neapărat ştii.
        noi doar spunem.
        şi chestiile lipsite de sens au un sens şi alea îs interesante de auzit la alţii.
        m-am dumirit şi eu. tîrziu, dar m-am dumirit.
        a ş de acum ştii dacă o să-ţi ceară ciuvaşii sau ai de pe stradă sau mă-sa să alergi, de ce)))
        dacă mai ieri îţi ziceau „hey lady you look amazing” maine o să fie „hey lady, your boobs”
        îi şi asta ceva pînă la urmă,nu?

      • gingercats Octombrie 5, 2012 la 4:06 pm #

        da, îi. iziumincă peste tot

Lasă un răspuns

