despre nimic

1 Oct

-eu ți-am zis vreodată că tu ești perfectă, femeio?

-ăăă, nu.

-amuș ți-o zic.

îmi pare că eu azi am fost fericită. hatea nu, показалось.

e kruta câteodată să scrii despre nimic. mă uit pe geam în timp ce mă dezbrac și simt cum cearcănele îmi apasă craniul, la fel cum simt că mii foame, la fel cum încer să-mi amintesc când ultiam dată am dormit, cu excepția orei de politică și când ultima dată, în afară de ultimele pahare de cognac, am mâncat. pahodu mă doare capul de la atâta fericire pe dânsu. fericirea șo făcut cuib la mine pe cap. cocostârc blea.

în timp ce aștept să sară în sus pâine prăjită, realizez că ultima vreme eu sau dorm, sau sunt nemulțumită de faptul că nu dorm. dar nemulțumită eu îs mereu.

mă uit pe fereastă în timp ce dau jos firimiturile de pâine de pe masă și pun capacul la borcanul cu dulceață de portocale. sticla de vin și luna îs pline, tot îi la locul lui. ceru îi frumos, tu ești departe.

Hiya Love,

As you may have noticed, this is my new number 😛

So now I can bother you even more^^

Yours sincerely,

Wolfy

vreau iaurt cu gust de căpșune. e de râs tare că eu am plecat demult dar ea așa și nu te-a avut. de râs. tare. cică ție ții dor de mine. cică și mie blea.

– eu tare m-aș căsătoribî cu tine, serios

-nu-ț trebu așa pacoste la casă

-eu cred ca pot sa te выдержеск, pacoste și ești tu :>

îi tare kruta când gym-u lucrează non-stop. așadar, oamenii bjâcnutâie, ca mine, sau prosta ночная кошка, cum ai zis tu, pot să se ducă să alege macăr și la 3 noaptea. macăr chiar acum.

Я побежала побежать.

Lasă un răspuns

