despre zona de confort blea

30 Sep

tu erai în zona mea de confort, la fel ca și garsoniera mea, orhideea de pe pervaz, bucătăria mea, balconul, cuptorul cu microunde și lustra care semăna cu mivina, cum o zis o prietenă de-a mea după o sesiune de iarbă.

acum zona mea de conform e la 5 ore cu avionul depărtare de mine.

acum e frig, acum piesele mele preferate sună parcă altfel. acum aș vrea să mă culc și să mă trezesc peste o săptămână. acum e un pic mai greu.

se zice că e bine să ieși din zona de confort, dar se pare că eu am ieșit prea des din ea și acum mii dor de timpul când aveam 4 ani și trebuia să dorm la amiază.

mii dor să fumez la balconul meu, mii dor de praga noastră, mii dor de certurile noastre.

înțelegi că ești la mii km distanță de zona ta de confort atunci când cheeseburgerul de la mcdonalds miroase a casă.

mă duc să citesc.

***

mă duc să beu.

10 răspunsuri to “despre zona de confort blea”

  1. 36 Aprilie 18, 2013 la 5:47 pm #

    ne po teme da am ase o intrebare si pot sa fac daca viata mie distrusa si nu pot face nimic pentru a indrepta situatia?

    • gingercats Aprilie 18, 2013 la 6:12 pm #

      să începi a scrie gramatical corect și să bei o pivă. da vaapșeta,dacă viața ta ar fi distrusă tu ai fi fost mort amu.

  2. 36 Aprilie 19, 2013 la 11:59 pm #

    nii pohui de gramatica dac sincer …eu dam is mort inauntru

  3. 36 Aprilie 20, 2013 la 11:03 am #

    sa spunem ca mi-am stricat viitorul din cauza ca nu am putut accepta realitatea si am ales sa las tat nahui

  4. 36 Aprilie 22, 2013 la 10:02 pm #

    nu la tats le plasi nahui ..si az am luat decizia sa ma sinucid si dac sincer nu vad pentru cine as traii la tats lii pohui de mine am ajuns o treapka cui ii mai pasa de mine? si cind spun tats inseamna ca la tats lii pohui

    • gingercats Aprilie 23, 2013 la 9:15 am #

      nu există nimic mai prostesc decât generalizarea.
      da tu înșearcă, radi interesa, să trăiești oleacă pentru tine.

  5. 36 Aprilie 24, 2013 la 7:21 pm #

    n-am dorinta sa traiesc poate vreau da n-am cu cine ..si nu pot traii numai pentru mine si cel mai tare ce urasc la mine e ca tat timpu fac orice pentru a nu ma certa cu nimeni si tot eu is de vina…urasc ca nu pot sa fiu un personaj negativ ,ma tem sa imi arat caracterul real pentru ca oamenii sa nu isi faca impresii gresite

  6. 36 Mai 14, 2013 la 12:38 am #

    si pohuista esti

Lasă un răspuns

