despre de ce

29 Sep

tu ai în privire un fel de tristețe interesantă

să presupunem.

e trist când afară e frumos și am de învățat.

e trist când vreau să dorm la amiază și vecinu trântește ușele. pe toate, pe rând, timp de 3 ore.

e trist când dai numai peste băieți ”de treabă”.

de ce toți trebuie să fie așa de romantici, și ласковые , și de ce trebuie blea amintirile mele personale, cele mai intime momente blea să le știe toate … din oraș? sau cel puțin, cea mai importantă pentru tine? țin să menționez că cele trei puncte nu semnifică faptul că îs prea timidă să numesc o fată după faptele și meritele sale, pur și simplu există unele persoane pentru care încă nu s-au inventat cuvinte ca să le descrie…

de ce ar trebui să povestești la toată lumea că noi am făcut dragoste în viceu la tucano, și la elipili, și încă huiomaio unde, doar ca acele trei puncte să vrea să fie în locul meu?

de ce blea tu nu înțelegi că există unele momente, amintiri, care nu trebuie făcute publice? de ce azi noaptea în club so bătut doi ciuvași din cauza mea și eu am ieșit și am mers molcea spre cămin, am văzut două vulpi, am băut cafea, am înghețat? de ce eu pe tine încă nu te-am uitat? de ce blea, la urma urmei, tu ești așa de concinâi, iopt?

de ce mă faci să scriu așa articole de rahat pe blog? de ce nu te culci odată cu dânsa ca să mă faci să mă simt bucățele de sticlă lipite cu salivă de cal și atârnate pe pereți?

de ce eu nu mă pot atașa de nimeni?

de ce eu iubesc singurătatea?

de ce nimeni nu sărută ca tine?

de ce încă mă doare?

verde de briliant.

14 răspunsuri to “despre de ce”

  1. eu Septembrie 30, 2012 la 10:50 am #

    de ce ti-am pus 5 stele la un articol asa concenii ? 😀

  2. Cristina Septembrie 30, 2012 la 6:40 pm #

    ştii, cu adevărat n-o să afli de ce nimeni nu sărută ca el tocmai pentru că te întrebi. tu ştii de ce:)
    de 5 stele. eşti genială fato.

  3. eu Octombrie 1, 2012 la 4:51 pm #

    tu citeşti ce scriu; vezi, eu pe tine te inspir)

    • gingercats Octombrie 1, 2012 la 6:05 pm #

      well, actually nu.
      mi-o dat un nuconteazăcine un copy/paste la partea aia.
      șiii, pahodu tu tot citești ce scriu. 🙂

      • eu Octombrie 1, 2012 la 6:09 pm #

        dap eu nu pot să nu observ cum tu tare îndrăzneţ uneori faci copy/paste la fraze de ale mele)

      • Petru Octombrie 2, 2012 la 7:50 pm #

        irina zaibala sincer. daka eram eu in locu ei, itz futem demult botu

    • eu Octombrie 2, 2012 la 1:14 pm #

      muhahaha))))))

      cand deam nu mai ai cititori pe blogul tau vii si faci fum acolo unde ei sunt? 1000 de vizualizari din curiozitate garantat daca tot ai indicat linku’))

      normal, ashe (y) 😉

      • eu Octombrie 2, 2012 la 5:31 pm #

        corect, scopu-n viaţa mea e să fac fum la roşcată pe blog. ei şi dam dacă tot datorită ei am căpătat aceste mii de vizualizări, acum pot muri împăcată

      • gingercats Octombrie 2, 2012 la 7:59 pm #

        as you wish, darling.

  4. gingercats Octombrie 1, 2012 la 6:13 pm #

    as I told you before, scuză-mi dârzenia de a nu-ți urmări blogul, pentru că da, nu o fac.

    • eu Octombrie 1, 2012 la 7:33 pm #

      pechialino, adnako. mă duc să plîng în pernă

Lasă un răspuns

