overworked and underfucked

27 Sep

-hey, how are you?

-overworked and underfucked

eu azi am înțeles că atunci când îți vine vre-un gând în cap, trebuie neapărat să-l scrii undeva, pe coperta cărții, pe mână, pe hârtie de veceu, pe pereți. pentru că o să plece și tot ce o să ții minte din ceea ce a fost odată un gând genial, e că te gândeai la ceva în timpul orei de multimedia newswriting, în timp ce colega ta din polonia îți vtâkne despre pinguini și pioneze.

au trecut deja două săptămâni de când n-am avut săx, și știi de ce?  pentru că nu pot să aleg între norvegianu care mușcă pricolina, românu cu care la teatru îi bine de dus, americanu-la cină, englezu-la băut. dar de fapt, poate pentru că I am still searching for you in every man I meet…

poate.

știi ce-i kruta aici? aici îi kruta că dimineață, când mă trezesc cu jumate de oră înainte de lecție, pun pe mine primul pulover care îl văd, spăl dinții, ies și apoi mă întorc pentru că am uitat să îmbrac blugii, și apoi fug spre universitate, nemachiată, ciufulită, cu fusta boțită, pentru că evident n-am găsit blugii în mormanu de haine de pe podea, aici oricum se găsește cel puțin un nigger drăguț care să-mi strige din urmă hey lady, you are amazing

aici te uiți în oglinda din vitrina bookshopului și realizezi că într-adevăr, nemachiată, ciufulită și obosită, chiar arăți amazing. 

aici colegii mei sunt oameni care au văzut în viață mult mai mult decât banii părinților săi, aici sunt oameni care nu și-au văzut păriții, dar și-au văzut copii deja, este o fată care a făcut armata în flota norvegiană, este o altă fată care a lucrat ca soră medicală într-un spital pentru oameni cu dizabilități, este un băiat care vrea să fie corespondent de război, este o fată din india care e proastă, dar cel puțin nu te vorbește pe la spate așa cum fac proastele noastre, este o lesbiană căreia îi place cum miros.

aici mergi pe stradă și poți zâmbi oricărui băiat fără frica că ăla o să strige: iati pațani, teolka șeia so uitat la mine! aici el o să meargă eventual după tine, o să cumpere la colț de stradă un buchet de trandafirași mititei și mulți, iar apoi o să se apropie să-ți ceară numărul. pentru că tu te-ai uitat la el. pentru că e aici.

aici când plouă mașinile nu te stropesc întâmplător

aici fiecare om are o poveste și ea nu se rezumă la famous, cocos, ananas…

aici poți să te îmbeți și apoi să te culci cu cine vrei și cu câți vrei, fără ca ”lumea” apoi să zică că ești curvă. pentru că nu ești. pentru că aici oamenii nu au valorile străbunicilor lor, și poate pentru că aici până și străbunicile îs mai open-minded decât mă-ta.

aici apropo băbuțele îs ca-n filme, cu biscuiți, cu glume, cu amintiri din tinerețe care se încep alfel decât da pe vremea mea molodeoju…

***

eram azi la o lecție, și făceam noi cunoștință unii cu alții, și profa ne-o rugat (atenție, ne-o rugat, nu ne-o pus) să spunem câteva chestii despre noi, inclusiv our biggest ambition.

my biggest ambition is to become intelligent.

***

mă duc să beu cu englezu.

10 răspunsuri to “overworked and underfucked”

  1. Mihai Septembrie 28, 2012 la 12:01 am #

    Make Peace With your past
    So it Doesn’t Spoil your present.

    • gingercats Septembrie 28, 2012 la 12:08 pm #

      da. alianță.
      its like to become a friend with your murderer

  2. Iulia Septembrie 30, 2012 la 9:47 am #

    Oaw… Scriii Foarte supeer. Sincer mio placut la nebunie. Am vrut sa intreb unde locuiesti, de baietii is Asa de nice si unde lumea nu te vorbeste )))

    • gingercats Septembrie 30, 2012 la 12:44 pm #

      mulțumesc 🙂 unul din 25 cele mai mari orașe ale lumii 😀

  3. chiftea Octombrie 4, 2012 la 1:21 am #

    mi-a placut

  4. tapeta Ianuarie 14, 2013 la 4:57 pm #

    mai dc tu esti asa de pizdoasa? 😀

  5. Tapeta Ianuarie 14, 2013 la 5:17 pm #

    Pahodu

Lasă un răspuns

