la un sandwhich

25 Sep

în timp ce deschid pachetul cu sandwich și îmi caut vre-un locușor în barul universității, mă gândesc la faptul că eu nu înțeleg de ce mă plictisesc oamenii așa de tare, eu nu înțeleg de ce toți mă cheamă în oraș, și cu atât mai mult, eu n-am înțeles ce o explicat azi profu la seminar.

mușc din sandwhich și mă gândesc că eu nu am să te înțeleg niciodată pe tine.

mai mușc o dată și mă întreb ce găsesc oamenii în mine? eu-s mică, de obicei bată, cu minim o carte în geantă, roșcată, cu bjâcuri, obosită, ateistă, eu n-am fund prikolinâi, eu nu dau deodată, eu pot câteodată să ard macaroanele, eu pot să nu-ți răspund la telefon, eu mă plictisesc repede de oameni și eventual aș putea într-o zi să dispar și să nu mă mai întorc.

e tare de râs când ești înconjurată de oameni care ți se bagă în suflet dar tu tot singură te simți. mă simt.

-ți-am zis că la USM încă sunt locuri, poate te întorci?

e tare de râs când toți din jur îs așa de влюбчивые da tu simți că ești insensibilă ca o periuță de dinți.

da…și au zis că o să fie worksheeturile astea săptămânal. sper să găsesc și timp de ieșit
-trebuie să găsești… altfel o să înnebunești între atâtea workshit-uri și cărți de citit. venind vorba de ieșit… ce zici de mâine?

e tare de râs când oamenii pun poze cu mâncare pe facebook, da tu n-ai mâncat nimic în afară de un sandwhich de mai bine de două zile.

-hey, Love
There were lights in your room. tongue
I know it sounds kinda stalker, but, yeah… xD
I just miss you. Haven’t seen you for a while. smile
I tried knocking but you didn’t answer…
 
 
eu nu-s bleadi your love. eu nu-s bleadi your. eu nu-s bleadi. eu nu-s.
 
 
cum am mai zis deja, se schimbă locurile, chiloții, gusturile, decorurile, dar oamenii, oamenii niciodată nu se schimbă. pentru că oamenii asta nu-s locuri, chiloți, decoruri…
 

18 răspunsuri to “la un sandwhich”

  1. lilith Septembrie 25, 2012 la 9:39 pm #

    ma regasesc mult in ceea ce ai scris mai sus))))))

  2. o. Septembrie 29, 2012 la 5:57 am #

    wooooooooooooooooooooow şi pricolina!!!!!! place tare tare tare

  3. Snowhore Septembrie 29, 2012 la 9:41 am #

    sandwich, or sandwhich.. hai apridileshte-te

    • gingercats Septembrie 29, 2012 la 7:33 pm #

      buterbrod. m-am apridelit.

      • Snowhore Septembrie 30, 2012 la 5:18 pm #

        :D:D, cu placere papshika

      • gingercats Septembrie 30, 2012 la 5:40 pm #

        fu blea. om-s eu.

  4. Snowhore Septembrie 30, 2012 la 6:49 pm #

    de unde pot sa stiu eu ce esti tu? lojic

    • gingercats Septembrie 30, 2012 la 9:22 pm #

      let it be.

      • Snowhore Octombrie 1, 2012 la 12:34 pm #

        ș la ce facultate inveți?

      • gingercats Octombrie 1, 2012 la 6:08 pm #

        2 facultăți, jurnalism + politică ș relații internaționale

  5. tapeta Ianuarie 14, 2013 la 5:47 am #

    da stii dc lumea asa se baga in sufletul tau? tu stii.

    • gingercats Ianuarie 14, 2013 la 6:42 am #

      mustele la rahat? a nu, la dulceata. tot acolo.

  6. tapeta Ianuarie 14, 2013 la 4:38 pm #

    iumaristko. sint ase oameni ca tn ce au cv ce atrag lumea karoce tu esti keks 😀

    • gingercats Ianuarie 14, 2013 la 5:10 pm #

      asta alde ‘ v menia net toliko odnoi iziumenke, u menea ih dohui. ia prosto keksik’.
      magnetic pe frijider.

  7. Tapeta Ianuarie 14, 2013 la 5:20 pm #

    putei sa spui prosta multumesc 😀

Lasă un răspuns

