în mine încă se vorbește despre tine.

23 Sep

în mine încă se vorbește despre tine. de aceea, lumea a decis să-mi înece gândurile, dorurile, ficatul și creierii în alcool.

***

scoția îi frumoasă, tare, scoția îi cu iepuri, lebede, iarbă, oameni cu accent stâlcit, scoția îi cu prieteni, cafea, orașe vechi și plimbări pe pod. am mers tare mult, și cât de paradoxal nu ar fi, nu picioarele mă dureau, pur și simplu am obosit să-mi mai pese de tine. imaginația mea a obosit să te vadă în fiecare zi în diferite poziții kamasutra cu alta. dar o să-i treacă. un esspreso, un energizant, ș vseo.

sfârșitul meu de săptămână a fost memorabil anume prin faptul că nu-mi amintesc mai nimic. într-o seară am jucat darts și biliard și am băut bere, și am văzut locuri frumoase, și o fost bine, cu excepția faptului că eu am realizat că ultima vreme dorm mai des cu fete decât cu băieți. așa că lumea zice că a doua seară eu am îndreptat acest lucru. gura lumii n-o poți opri.

tu ai decis să mă îmbeți și da, ai reușit.

fiecare om își are propria dramă, fie ea o relație cum o fost a mea, fie că și-o pierdut pisica, și noi nu avem dreptul să judecăm omul până nu știm prin ce trece sau a trecut el, sau cel puțin până a sta la o bere cu el. da nu-i pe asta.

țin minte că după ce am ajuns la faza că запивем vodka cu absinthu ap nu mai țin minte nimic. dar am înțeles că io plăcut cum sărut.

e greu după o așa noapte să te duci la autobus la 9 dimineața, să știi că n-ai bani pentru cafea iar stomacul cere altceva în afară de vodkă. și după 11 ore de drum, ore în care eu cu disperare încercam totuși să-mi amintesc ce o fost după al 5-lea shot de absinth ( a se citi : cu 2sticle de vodkă și 4 de vin deja goale), am înțeles că sunt lucruri care e mai bine să nu le știi. deși eu-s genul de om care ar vrea să știe totul. aș vrea să știu ce simțeai când mă înșelai, ce simți acum, când stai la dânsa acasă la călduț, în timp ce eu merg pe ploaie la ore, aș vrea.

eu încă mult timp am să mă gândesc la asta, am să mă gândesc la noaptea pe care nu o țin minte, am să mă gândesc de unde am 4 vânătăi, de ce m-am trezit fără cercei, cum am nimerit în club, cine e dorin și ce am făcut noi juamte de oră cât restu ne căutau, de ce la mine în cameră sunt acum 13 grade, de ce am pe mână scris un număr de telefon și de ce încă mă doare capul și am poftă de un sandwich tuna mayo. huinea.

dar ca să se termine ziua pe o notă pozitivă și udă, am să menționez că în tren (după 11 ore de autobus, cu hangover, cu telefonul descărcat, fără cercei, ciufulită și nemachiată, flămândă, obosită, cu strelcă pe ștramp, și cu un izbitor iz de alcool), am făcut cunoștință cu un tu-zameniteli, care akazâvaeța învață cu mine în univer, care are zâmbet frumos și care mo petrecut până la cămin. pe ploaie, la 11 seara, romanticino.

și iată stau eu acum după 11 ore de autobus, cu hangover, cu telefonul descărcat, fără cercei, ciufulită și nemachiată, flămândă, obosită, cu strelcă pe ștramp, și cu un izbitor iz de alcool  și mă întreb de ce în mine încă se vorbește despre tine.

6 răspunsuri to “în mine încă se vorbește despre tine.”

  1. Mihai Septembrie 28, 2012 la 12:03 am #

    Time heals Almost everything
    Give the Time, some Time.

    • gingercats Septembrie 28, 2012 la 12:07 pm #

      im young, time is the only thing i have, and i dont want to give it away.

      • Mihai Septembrie 28, 2012 la 9:58 pm #

        you are just making it useless by thinking about your past.

      • gingercats Septembrie 29, 2012 la 7:34 pm #

        im not thinking about my past, my past is thinking about me.

      • Mihai Septembrie 30, 2012 la 11:52 pm #

        So just do not give a shit about it, screw him!

      • gingercats Octombrie 1, 2012 la 12:21 am #

        im trying.

Lasă un răspuns

