жить буду

19 Sep

pe lângă faptul că azi dimineața m-am trezit de la prea mult frig în jurul meu, im living my dream, cum s-ar zice.

alaltăieri seara o fost vesel, tare vesel. după ce am stat la politică în ultimul rând în aulă ș beem malibu cu doi ciuvași din Lituania, am fost, ca-n filme, cu ea la plimbărică care so temrinat cu o sticlă de vin la cafeneaua noastră preferată. pe urmă o urmat cuș-cuș cu sos de tomate, jack, bere, vodkă, a doua zi m-am trezit cu ea în pat, m-am îmbrăcat ș m-am dus la ore. prietene nna. da nu era my dream about this shit.

el era despre orașu ista feeric, despre lecțiile mele și toanele de cărți și ziare care trebuie să le citesc, despre ciuvășelu care ieri mă mușca de gât, despre profii mei ceotkie care o fost reporteri de război în Iraq, despre niggeru care se dă la mine, despre unu din america care mi-o dus pungile de la magazin până acasă, despre posteru meu cu we want beer, mai pe scurt, despre viața me.

partea rea e că oricum îi frig, tare frig. ei da жить буду.

 

Lasă un răspuns

