text lung despre …

16 Sep

de la atâta frig mi so făcut sfârcurile tari sau poate doar m-am excitat de la ideea că tu din nou mai înșelat.

tu ești așa o huinea că eu pentru prima dată nu găsesc literele corespunzătoare ca să exprim ce simt sau mai bine-zis ce nu simt. cel mai rău e când o persoană te face tristă chiar dacă e departe, și eu credeam că distanța o să mă ajunte să te uit și am avut dreptate. eu pe tine te-am uitat demult, eu nu am uitat all that shit you’ve done. și niciodată n-am să-l uit, crede-mă, pentru că așa ceva nu merită uitat, pentru că că ești cea mai josnică și lașă și slabă și ipocrită persoană pe care eu vreodată am văuto și pentru că eu-s proastă și am călcat pe greble, lopeți, căldărușe, stropitori, și tot nu am înțeles că locul tău e într-un loc și să ți-o iei și pe ea cu tine și să trăiți долго и счастливо până când și pe ea ai să o înșeli. pentru că ăsta e unicul lucru ce îl faci cu adevărat bine.

cum o zis tudor, mie-mi trebuie un tampon emoțional, sau nu-mi (mai) trebuie nimic, așa cum m-am gândit eu, pentru că uite pentru a 7-a oară îți închid telefonu și cred că asta înseamnă că nu vreau să te aud.

***

nu vreau să-mi pui macaroane pe urechi, vreau căpșune în gură. sau o sticlă de malibu.

***

eu știu că noi nu mai suntem împreună dar și tu știai că într-un fel încă eram împreună dar crede-mă, asta îi gata. gata de fapt a fost de multe ori, pentru că tu, dragu meu, de multe ori…

dă-mi drumul, tu ești mai oribil decât low fat greek yogurt pe care eu l-am mâncat numaice.

***

o, flatmate-u meu o făcut orez și miroase frumos pe tot etaju, mă duc să mănânc. mă duc să mănânc și șă mă gândesc de ce dracu eu blea am refuzat 5 băieți în ultimele 48 de ore da tu rămâi a fi curvă emoțională hipstercaia și ipocrită.

știi, mie mi-o mers cu prietenii. tare. pentru că e plăcut să știi că sunt oameni care nu te mint blea. sau cum se zice, не везет в любви повезет в смерти. eu am să mor frumos. promit.

4 răspunsuri to “text lung despre …”

  1. Cristina Septembrie 17, 2012 la 4:09 am #

    ei, măcar ştim că există oameni cu diferite „talente” pe lume. îi o artă să ştii sau să poţi să înşeli ca dînsu 🙂
    dar ştii ce-i mai artistic? să nu-ţi pese ţie. ce om îi ăsta?
    n-am să mai văd.
    ş iauzi ce stau băieţii coadă la tine – sortează-i ca pe cartofi. dacă eşti frumoasă, nici n-o să observe 😀

  2. tapeta Ianuarie 14, 2013 la 5:54 am #

    blea si esti de klasnaia

Lasă un răspuns

