despre frig

16 Sep

problema nu-i în distanță, problema îi în oameni, pentru că poți să fii aproape de un om chiar dacă ești departe, doar să vrei, cu adevărat să vrei blea.

știi, mi-o plăcut cum o zis ieri viitoru meu partener de săx, ”oh, you are not a romantic person, are you? you are sarcastic… and so charming” .

partea bună atunci când îi frig e că poți să te încălzești iar partea rea în mine e că some people just keep their feelings for themselves, pentru că îs my feelings blea și eu nu am poftă să le împart cu toată lumea. eu am poftă să beau acum.

vorbeam azi dimineață cu tine și  am zis că atunci când eram cu tine mă simțeam de parcă folosesc un viceu public, pentru că tu nu erai a meu, tu erai общий și ție asta îți plăcea și bag mâna-n apă că și acum nu ai fi împotrivă să mai fii. da știi de ce? pentru că oamenii nu se schimbă. se schimbă chiloții, gusturile, prioritățile, dar oamenii nu.

fu blea șii de frig aiși. amuș mă duc undeva.

2 răspunsuri to “despre frig”

  1. tapeta Ianuarie 14, 2013 la 5:56 am #

Lasă un răspuns

