la revedere

10 Sep

bojă. se pare că nu o să mai dorm eu azi noaptea și nu pentru că am dimineața avion, ci pentru că încrederea îi дело тонкое, ca și o foaie-odată ce ai desenat pe ea un căcat, floricică nu mai faci.

iar tu ești mare pictor, artist aș zice.

nu-i nimic, de mâine totul o să se schimbe. promit.

m-am săturat să mă tot mire rahaturile tale, de aceea am să plec și am să te uit, posibil o să beau pe la 4 o cană de chefir și una de cafea și o să plec.

și până la urmă, nimeni nu știe ce o să fie, dar cel puțin eu știu ce n-o să fie.

se pare că ultima perioadă mi s-au cam trezit celulele nervoase și țopăie vesele pe sinapse. mă duc să le calmez sau eventual, să le omor. cine știe cum o înțeles.

până la urmă o ieșit cu stigăte și scandal, iar vecinii mei diseară o să sărbătorească cu șampanie și vinigret plecarea mea. după ce ți-am dat o palmă și tu ai început să plângi jurându-mi iubire, sinceritate, virtute și alte rahaturi d-ale tale, în sfârșit am reușit să te fac să ieși, și închizând repede ușa, m-am dus să plâng oleacă, pentru că nimeni nu o să plângă pentru tine mai bine decât o faci tu singur. ce huinea.

 

Lasă un răspuns

