despre plecare și vseotakoe

4 Sep

ca o picătură de vin roșu în ocean, cam așa mă simt eu. ни туда ни сюда.

mă gândesc că dacă nimeni nu ar fi fericit, ap nimeni trist nu ar fi și asta oarecum consolează. fiecare lucru ne învață câte ceva: găina mea din congelator – că tot ce îngheața, se și topește, cafeaua – că nimeni nu e superwoman fără doping, radiohead – să-mi fie pohui, tu – că din tot ce mai doare, doar tu ai rămas. a nu, și zgârâietura de la piciorul stâng. dar tu mai tare, nu-ți fă griji.

tu vrei de la mine cuvinte frumoase, eu vreau de la tine un nuștiuce împachetat frumos. tu vrei să te iubesc, eu vreau să plec mai repede. vreau avioane, vreau oameni noi, vreau să mă simt потерянная nu numai înăuntru, vreau bicicletă, ploaie, vreau приключении. aș vrea și un buchet de trandafiri dar mă mulțumesc și cu frunzele de arțar. vreau să învăț spaniola și mi-aș dori un ferrari 458, dar asta-i altă poveste.

***

acum e la modă să ai gastrită, să nu știi unde te trezești, să fii mai deștept ca profii, să faci sex cu prezervative luminoscente și să iei rotișele fiecare week-end. 

***

cu 6 zile înainte să plec trebuia să fac cunoștință cu vecinul care un an o locuit drept sub nasu meu, la propriu, și să realizez că el îi tare săxi, și noi tare bine ne înțelegem, și ceai pe coridor la ora 2:14 asta îi романтично și крута. bojă și îi de râs.

***

chestia asta cu plecatu și vseotakoe îi destul de complicată, iar прощальный вечер nu mai sună ca o beție promițătoare ci mai degrabă ca seria 543234 din o oarecare telenovelă. îi trist să știi că poate, cineva pe care tu acum cuprinzi și care te roagă să-i aduci suvenir când vii, poate să te uite pe parcurs. de tot, definitiv, ireversibil, pentru totdeauna. și gata.

și în momentu când vezi că din 20 de prieteni ai rămas cu 3, iată atunci înțelegi că blea, viața trece.

 

7 răspunsuri to “despre plecare și vseotakoe”

  1. theturnsofmylife Septembrie 8, 2012 la 9:23 pm #

    scrii minunat..imi place foarte mult!succese in continuare

  2. Cristina Septembrie 10, 2012 la 1:25 pm #

    îi cum mă aşteptam – aldraculuidefain.
    da mie sincer mi-i tare milă de tine la câte rânduleţe cu „scrii atât de bine” ai citit şi cu câte „mulţumescuri” ai răspuns. n-ai obosit?:)
    măi, cred că ţi-i drag să ştii că lumea te citeşte şi pe lângă asta îi şi place.
    te citesc ş îmi şi place :))

    • gingercats Septembrie 10, 2012 la 11:50 pm #

      nu cred că ar fi cazul să vorbim de milă, cred eu, plus la asta, mereu se poate mai bine, plus la asta, da, e plăcut într-un fel, dar cred că se poate mai bine
      dar…mulțumesc 🙂

  3. Cristina Septembrie 10, 2012 la 11:55 pm #

    ei da, normal 🙂
    02:57
    şi ţie îţi place să pierzi noaptea? pasăre nocturnă.

    • gingercats Septembrie 16, 2012 la 11:52 pm #

      da eu-s de fapt pasăre pălită la cap, pentru că-mi plac diminețile la fel de mult ca și noaptea 🙂

  4. Cristina Septembrie 10, 2012 la 11:56 pm #

    tu eşti*

Lasă un răspuns

