concluzii

2 Sep

știi, îmi place cum este afară, un fel de toamnă primăvăratică, cu cer albastru, cu vântișor și cu mâțe și bețivani pe marginea străzii.

***

ieșind din casă am înțeles că fusta mea se combină cu sutienul și oja, că mama pentru prima dată în ultimul an o dormit la mine acasă, că mie-mi place toamna, că au rămas 9 zile până plec, că vreau înapoi în praga, că perele nu sunt fructe în care trebuie să ai încredere și nici macăr nu ar merita să le iubești, că demult n-am dat cu aspiratorul și că nimic nu se compară cu o esspreso dublă.

mi s-a reproșat că eu într-adevăr nu-s așa cum par aici, că eu-s de fapt mereu înconjurată de oameni, că-s insensibilă, rece, distantă, indiferentă, nepăsătoare, fără scupule, și tare pohuiesticescaia. pohui.

***

mă uit la tine în ochi și vreau să râd. îi vesel să te uiți cum cineva minte atunci când știi adevărul. îi  tare vesel. ajungi într-un moment când tristețea e atât de tristă, că începi să râzi de ea și de tine și de noi și de tot. totuși dacă într-o zi o sa mor de râs, în următoare zi cu siguranță o să fiu din nou tristă. ciclul vital, n-ai ce-i face.

totuși nu înțeleg ce vreau, sau încă o cafea, sau să sar de la balcon.

dacă ești tristă, gândește-te că undeva în lume există cineva care trage de ușa pe care scrie ”împinge”  – ajută

prima concluzie pentru ziua de a zi a fost că eu, conform oricărei religii, aș ajunge în iad, iar a doua concluzie a fost că если трезво оценить ситуацию, то хочется выпить.

știi, e într-un fel de râs cum câteva minute pot schimba o relație care a durat câțiva ani, la fel cum e de râs când cineva pierde la loto, sau scapă înghețata cu ciocolată.

mi-am mușcat buza și am înțeles că tot ce vreau eu acum e o motocicletă și un drum. și gata.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=-F_9fgtEKYg&feature=relmfu

este ceva.

3 răspunsuri to “concluzii”

  1. Adrian Septembrie 2, 2012 la 11:01 am #

    cum nai da mama e cel mai mare sentiment de pe fata pamintului).
    cafea double expresso ii foarte buna dar se bea ocazional,
    odata ce o bagi in ogranizm se mareste tensiunea pizdet (intercraniala),
    si cea sanguinee, dupa o betie da)) trebu)
    dar pentru o dimineata formidabila o cafea expresso din Columbia ii cea mai bna)
    cum vin in md, ti’aduc boabe naturale from Columbia, sper sa iti placa:P
    ai ce ai tu cu minciuna, pune pe blog, ”EU DETEST MINCIUNA IPOCRITILOR, sau nu mai bine IMBECILILOR” 😀
    referitor la usa trasa/ajutor, este un proverb portughez ”odata cu inchiderea usilor se deschi ferestrele”
    spatiu unei ferestre e mult mai mic in raport cu usa, dar iesirea ii aceiasi desi poate fi iesirea numita ca o eschiva:P
    zimbetul continua viata, mai ales daca e motivat
    smeh bez pri4iy priznak dura4iny 😀
    mota vreau si eu ) o sa am curind:P
    frumoasa postare)) sper ca to be continued 😀 ):*

    • gingercats Septembrie 2, 2012 la 11:08 am #

      mulțumesc, aștept boabe din columbia 🙂
      & da, to be continued

      • Adrian Septembrie 2, 2012 la 12:05 pm #

        😉

Lasă un răspuns

