despre amintiri iopt

31 Aug

am deschis fereastra și m-am trântit pe pat. mii într-atât de lene că până și leii de pe cana mea cu cafea râd de mine. ridic un picior în sus, așa, ca să mă conving că am tăria de caracter să mă mișc, iar când îl dau în jos ating vreo 3-4 sticle de pe podea, iar ele, mai puțin lenoase ca mine, se rostogolesc pe sub pat lasând în urmă o urmă de picături de CH3CH2OH.

ții minte, ieri pe la vreo 11 tu erai în chiloți la mine în bucătărie, și noi ne certam, și la mine cafeaua o dat în foc, și tu n-ai înțeles nimic până la urmă. ții minte când m-ai rugat să încetez să fiu ironică și eu am zis ”puișor, dute nafig”. și tu din nou n-ai înțeles nimc.

ții minte vara trecută, cu două zile înainte să mergem la mare, tu ai ieșit cu ea? ții minte când mă țineai de mână și îi zâmbeai? ții minte când, în timp ce o sărutai pe ea, erai gelos pe directoru meu de la lucru? de 50 de ani, cu doi copii. de râs.

mă duc să ud florile.

***

stau eu și-mi ud orhideea și mă gândesc nahui orhidee mie. nahui tu mie.

amintirile, la oameni normali, îs frumușăle, plăcute, adorabile, sau nu-s deloc. la mine ele îs pur și simplu feerice. ții minte când am făcut dragoste în lift? ții minte cu cine te-ai văzut apoi,da? ții minte când mă țineai de mână, mă implorai să nu te las, că mă iubești, că nu poți fără mine, că măta. ții minte peste o zi la cine acasă ai fost, da?

mai pe scurt, mă duc să ascult răpcik, să dansez prin bucătărie, să-mi cumpăr biscuiți și un festival. sau două. și o vodkă. să șiibă.

***

presimt că o să mă trezesc mahmură mâine. sau azi.

6 răspunsuri to “despre amintiri iopt”

  1. cr33p August 31, 2012 la 9:21 pm #

    cand toata faza asta cu dezamagire amoroasa si refugiu in monoalcooli ia controlul
    iti pierzi brusc alura de … creatura interesanta

    plus cand mega-vehiculezi acelasi subiect ai tendinta sa aluneci spre banal

    eu o zic cu tot pesimismul.
    mail me.

    • gingercats Septembrie 1, 2012 la 9:11 pm #

      ok, o să încerc să-mi iau revanșa pentru pierderea alurei de creatură interesantă
      referitor la mail, nu azi.

  2. crisuadi Septembrie 1, 2012 la 8:45 pm #

    Ce-o fi asa de interesant la toata lumea de s-au apucat toti sa scrie cu accente ardelenesti , nu stiu ? ? ! Ofi dat cafeaua-n foc ardeleneste , dar cand scrii ca mie imi e intr-atat de lene , mii intr-atat de lene , inseamna ca s-o intamplat , domne feri! , ceva …

    • gingercats Septembrie 1, 2012 la 9:12 pm #

      nu știu cum scriu toți, eu scriu așa cum îmi vin gândurile în cap.

  3. AnyRock Ianuarie 13, 2013 la 5:35 pm #

    „stau eu și-mi ud orhideea și mă gândesc nahui orhidee mie. nahui tu mie.” Epic! Genial… trebuia sa dau eu de blogul tau taman amu,cand am de invatat?… 😐

    • gingercats Ianuarie 13, 2013 la 6:51 pm #

      blogu nu fuge, poti invata linistita.
      & multumesc

Lasă un răspuns

