plimbărică

29 Aug

M-am ridicat de pe pat, am îmbrăcat un pulover larg, mi-am prins părul în coc și am închis ușa.

în timp ce mergeam pe stradă, vântul îmi flutura cerceii și mințile, scăpându-mă de ultimele picături de alcool din creier, metaforic vorbind.

tu m-ai sunat să-mi spui că mă iubești, și că ții dor, că vrei să mergi la frizerie,  că mă adori, că prețul la petrol a crescut, că îs superbă, că ai găsit furnici la bucătărie și că vrei sex oral.

mi so făcut brusc foame și m-am dus să-mi iau o bere.

***

deschid meniul. înghețată de ceai verde, salată de arici de mare, carne de pinguin homosexual. mă întreb cât și ce sunt în stare oamenii să înghită. Cât rahat încape, de fapt, într-un om? unii oameni, desigur, sunt ходячие говно, dar ceilalți, ceilalți cât pot înghiți?  câți ochi albaștri care mint în față trebuie de înghițit pentru a fi fericit? nu-mi place să înghit.

iau încă un gât de bere și bag casca înapoi în ureche.

***

azi am realizat că îî trist să fii la stomatolog și să nu-ți ajungă bani pentru anestezie. îi tare trist. чаепитие cu moartea.

am decis că mâine o să scriu despre amintiri. despre amintiri blea.

20 răspunsuri to “plimbărică”

  1. Adrian August 29, 2012 la 7:15 pm #

    Frumos, original carne de pinguin gay 😀
    Cred ca blogu e ceva frumos pentru ati expune tot felu de ginduri metaforice 😀
    amintirile chinuesc ca-n 3sudest 😀
    sexul… oral… indiferent de modalitatea ipostazei oricum e placut mai ales daq e reciproc…
    sa inteleg ca e o stare depresiva… ?! afectiva?
    sau o mica reflectare?

    • gingercats August 29, 2012 la 7:37 pm #

      mulțumesc 🙂
      amintirile chinuiesc dacă noi le permitem
      e evoluarea depresiei cronice, nimic mai mult 🙂

  2. cr33p August 29, 2012 la 7:24 pm #

    nici unul
    asta-i partea buna

    partea proasta
    e ca tre sa ti-i sacrifici pe-ai tai
    ca sa-i inghita altii

    • gingercats August 29, 2012 la 7:35 pm #

      nici unul ce?

      • cr33p August 29, 2012 la 7:42 pm #

        ochi!
        wtf?!
        you need counseling..

  3. gingercats August 29, 2012 la 7:45 pm #

    nu cred, mă simt bine când mi-e rău 🙂

    • cr33p August 29, 2012 la 7:48 pm #

      miros asta de la o posta
      damn ce expresie vizuala..

      te complaci in ipostaza de „victima”
      you and your ego

      fuck i`m bored.

      • gingercats August 29, 2012 la 8:11 pm #

        nu, nu victimă. pur și simplu experiență. its about ur point of view.

  4. cr33p August 29, 2012 la 8:41 pm #

    it`s always about my point of view

    why so bored?

    • gingercats August 29, 2012 la 8:55 pm #

      no, its about general point of view. me or u?

      • cr33p August 29, 2012 la 9:40 pm #

        no it`s about my point of view

        nu-mi pasa ce gandeste x despre aluzia mediocra la pinguini pe care n-o prins-o oricum

        bored like fuck

        .

        .

        u are

  5. gingercats August 29, 2012 la 9:58 pm #

    uite man, dacă vrei să zici că ce am scris e plictisitor, atunci se zice ”boring”. tu când zici ”bored” se înțelege că tu ești plictisit, deci problema e în/la tine.

    • cr33p August 29, 2012 la 10:04 pm #

      look lady
      nu-mi cersi laude

      nu-s cretin
      am afirmat din day one (comment 1) ca-s bored
      cu zero aluzie la ce-ai tapat tu

      problema nu-i la mine
      ma simt bine cand is bored

      i think you like me.

      • gingercats August 29, 2012 la 10:20 pm #

        m-ai amuzat. dacă ar fi să cerșesc ceva, asta ar fi sau câteva grame de fericire de calitate superioară, sau critică.

        ok, nu știam că ai obiceiul să zici chestii nu la temă
        te simți bine când ești bored? you need counseling?

        & Im not sure i like u, cause for liking smbd i need first to think about him, and sorry, but i never thought about u

  6. cr33p August 29, 2012 la 10:43 pm #

    cu atat mai trist

    uite acum stii, imi mai plac alunele si girafele (deadly combo)
    mirosul de coperta (orice coperta) si naivitatea. wo.

    si bicicletele, soarele, cafeaua, pacea si all the other shitt that make me look human

    nu-i nimic
    acum te-ai gandit.
    nu-ti mai perturbez introspectiile

    happy 30.

    • gingercats August 29, 2012 la 11:02 pm #

      cu cât mai trist, cu atât mai bine.
      and now, I supose you like me, se mai întâmplă.

      să-mi aduci și flori la mormânt. trandafirași cu codiță scurtă, de dorit.
      mulțumesc anticipat

      • cr33p August 29, 2012 la 11:09 pm #

        vezi pentru mine-i mai complicat de-atat… nu-i deajuns sa ma gandesc.
        ca sa-mi dau seama
        tre` sa-ti vad scoarta dincolo de cancel reply
        dincolo de 4 fraze
        asa in vazul lumii… is timid…iti dai seama?

        florile is pentru babaluci.

        n-am nici cea mai mica intentie sa-ti vizitez mormantul.
        ma deprima lumea care plange pentru ca asa-i tematica zilei.

  7. gingercats August 29, 2012 la 11:33 pm #

    permite-mi să te bucur – n-am plâns de când aveam 15.
    ok1
    și
    ok2

  8. vcartera Octombrie 31, 2014 la 5:41 pm #

    E vreo regulă specială unde fraza/propoziţia începe cu literă mare şi unde cu mică? Că tot pe unde citisem era cu mică…

    • gingercats Martie 20, 2015 la 6:51 pm #

      da, regula mea pentru că mie așa mi-e mai ușor.

Lasă un răspuns

