fără titlu

27 Aug

paradoxul e că oamenii vin la concert ca să asculte muzică, dar se împing ca să vadă scena.

așa e și-n viață.

tu îmi cântai la ureche любовь для тебя просто слова, în timp ce eu mă gândeam că în sfârșit ai și tu dreptate, cu toate că avei dreptate și atunci când îmi ziceai că m-ai înșelat. de râs.

concluzia nopții de ieri este că pe micle sunt niște scărițe unde îi foarte comod de băut șampanie din горлошко.

11 răspunsuri to “fără titlu”

  1. Adrian August 29, 2012 la 7:35 pm #

    inselaciune nu are iertare palpabila

  2. bu Octombrie 4, 2012 la 10:28 pm #

    si nu numai sampanie… )

  3. ¤ Martie 6, 2013 la 5:30 pm #

    dc sunt asa oameni fatarnici care dupa o cearta te vb de rau? care isi arata adevarata fatsa ,care is tare concenie?

  4. ¤ Martie 6, 2013 la 5:35 pm #

    care nu pot sa aprecieze o prietenie dc?

  5. ¤ Martie 6, 2013 la 5:44 pm #

    eu nustiu dc nu pot sa-mi arat partile bune a comportamentului meu si numa partea de om oleaka nebun care zaibeste oamenii cind se simte tare trist …dc oamenii nu observ la ei ceea ce pe ei ii enerveaza la altii?

    • gingercats Martie 10, 2013 la 6:38 pm #

      toți au ochi și puțini poartă oglinzi în geantă.

  6. ¤ Martie 11, 2013 la 9:28 pm #

    ma simt tare levaia, huiovaia si tare proasta si sel mai huiova e ca eu nu pot sa ma port asa cum altii s poarta cu mn

Lasă un răspuns

