despre vise.

26 Aug

țin minte odată, pe vremea când eram mai  tânără, un prof nouă ne-o zis că acum (atunci), noi aveam multe multe vise ș vseotakoe, vrem toți să fim diferiți, de la cosmonauți la balerine și veterinari, dar peste câțiva ani, o să rămânem doar cu dorința de a avea o familie, doi copii care să ne semene și cu care să ne lăudăm pe la verisoși de gradu trei și nănășei, un job plictisitor dar care să ne ofere posibilitatea de a veni cu Doctoskaya seara acasă, poate și o mașină, o casă, un câine cu purici.

noi pe atunci, mititei și visători, râdeam de profu nostru prost care nică nu înțăleje în viață. râdea și el de noi, și toată lumea era fericită.

numai că nu știu de ce, dar eu nu mai vreau în cosmos, nu vreau să am grijă de animalele din Africa, nu vreau să îmblânzesc pinguini și nici nu vreu să descoper vreo Americă.

vreau când vin seara obosită să fie ceva gustos în frigider, vreau să am pe ce bea, vreau să fie cineva care să mă aducă până la orgasm.

îmbătrânesc.

20 răspunsuri to “despre vise.”

  1. Samira August 26, 2012 la 11:29 am #

    Daca toti am deveni „oamenii obijnuiti ” atunci cine ar mai fi inventat becul si bomba atomica ?
    Cateodata ne limitam singuri cu pesimismul nostru .

    • gingercats August 27, 2012 la 3:46 pm #

      1. ObiȘnuiți
      2. nu e pesimism, e realism

      • Samira August 27, 2012 la 3:56 pm #

        3.Si Neil Armstrong trebuia sa fie „realist” nu sa viseze ca o sa se plimbe pe luna:)

      • gingercats August 27, 2012 la 4:45 pm #

        excepția care confirmă regula.

  2. Ira Filimonov August 26, 2012 la 11:48 am #

    shi kankretna…detka eu vreu sa te cunosc….

  3. Irina August 27, 2012 la 4:52 pm #

    cita dreptate ai…
    imi place foarte mult cum scrii

  4. Eugenia August 27, 2012 la 4:57 pm #

    adorabil.

  5. Valleria August 27, 2012 la 4:58 pm #

    `vreau să fie cineva care să mă aducă până la orgasm` :DD
    da in general mia placut 🙂

  6. Alexa August 27, 2012 la 5:00 pm #

    „vreau când vin seara obosită să fie ceva gustos în frigider, vreau să am pe ce bea, vreau să fie cineva care să mă aducă până la orgasm.” tu esti genaiala, serios

    • gingercats August 27, 2012 la 5:12 pm #

      mulțumesc)

      • afgdfg August 28, 2012 la 1:02 am #

        limitezi la fizic … prea la fizic

      • gingercats August 28, 2012 la 1:09 am #

        prin ceva concret se poate de exprimat ceva abstract, am i right?

  7. Vlada August 27, 2012 la 5:01 pm #

    bai imi place ! da palubomu a si ma duc eu in „кругосветное путешествие” :DDD

  8. aiuristicul August 29, 2012 la 12:49 am #

    Aiurea :)) Asta trebuia scris pe blog la mine 😦 am si eu ceva de vise aiurea pe acolo :))
    Orgasmul e ceva placut, dupa ceva bine facut :))

    • gingercats August 29, 2012 la 7:22 am #

      mă bucur că cineva îi pe aceeași lungime de undă 🙂

  9. Adrian August 29, 2012 la 7:36 pm #

    nu mai imbatrinesti ) orgazmul vine meru pin pe la 60 😛
    viata asta cu purisi a sa sii precis 😀

Lasă un răspuns

