despărțiți, dar împreună

24 Aug

îi tare kruta să poți câteodată să-ți descalți pantofii cu bantișel și tocuri și să dansezi jumate de noapte desculță, pe asfalt.

țin minte că a treia și a cincea bere era caldă, iar a șaptea bere era de fapt, rom.

Mi-am luat pistol cu capse,
L-am prins frumos la coapse
Şi ştiu, nu vei scăpa.

frumos o cântac snailsu, frumușăl era și răpciku de după.

frumos ne-am întâlnit noi în mijlocul oamenilor, și în timp ce toți săreau în sus, noi frumos ne sărutam. în sfârșit o fost și la noi ca-n filme, tu mergeai în dreapta, eu, ca de obicei o luam spre stânga, m-ai apucat de talie și m-ai cuprins tare, eu am pus mâna pe umărul tau, și ne-am amintit de vremurile noastre bune.

de râs îi numai faptul că noi, de fapt, suntem despărțiți, iar la ora 3 dimineață mergeam în taxi sper casă tot despărțiți, dar împreună.

***

o, mi-o venit pizza

 

9 răspunsuri to “despărțiți, dar împreună”

  1. Ana August 27, 2012 la 4:54 pm #

    narmuli scrii, tineo tot asa!

  2. Bianca August 27, 2012 la 4:56 pm #

    awesomeness!! i’m impressed.

  3. Natasha August 27, 2012 la 5:02 pm #

    awww ****

  4. Ira August 27, 2012 la 5:03 pm #

    xxaaxa ….frumos …=)
    mio placut faza cu : „țin minte că a treia și a cincea bere era caldă, iar a șaptea bere era de fapt, ROM”

  5. Vallerie August 27, 2012 la 5:03 pm #

    cel mai tare nio placut sfirshitul `o, mi-o venit pizza`

  6. Olea August 27, 2012 la 5:05 pm #

    Imi place stilul in care scrii!succes mai departe

Lasă un răspuns

