schimb o inimă pe încă un ficat

23 Aug


-alo, eu te iubesc, te implor nu pune receptorul, 
cum tu poți fi așa de rece și nepăsătoare, macar
 din respect pentru ce o fost bine între noi, 
ascultă-mă, eu îs obsedat de tine, cum poți
 tu să fii așa pohuistă, cum?

nuștiu. 
când ții prea mult mâna în apă fierbinte, 
începe să-ți pară că-i rece, și poate tot
 așa, când simți prea multe, începi să nu
 mai simți nimic? ca un lung scurt circuit.

mi-am promis că o să mă țin de promisiunile 
mele precedente, și că nu o să mai simt nimic.
 cui îi trebuie atașarea, iubirea, posesivitatea, 
ceai în pat și plimbat de mână pe străzi? 
eu am decis că запишу своё сердце на секцию
 плавания и сдам в ремонт свою крышу, чтоб 
больше не ехала. ș gata.

mie-mi plăcea mai mult de mine înainte.
 Înainte de tine și de toată cașa noastră, 
cu izium, zahar, sare, scorțișoară, curry
 și foi de dafin.
să nu simți nimic îi kruta și eu aș prefera
 să fiu kruta decât îndrăgostită.
 iubirea pe noi ne face slabi, patetici,
 îndrăgostiți, proști, oleacă cretini 
și foarte iraționali.
și nu, momentele frumoase, cu curcubee și
 fluturași gay nu îs mai multe. asta noi
 ni le amplifică în creier, noi vrem ca
 poveștile de dragoste să arate perfect,
 ca să avem cu ce ne lăuda pe la podruște
 și ca mama să fie cu inima 
împăcată. 
pentru că așa am fost învățați,
 că iubirea-i frumoasă,  și tot se învârte 
în jur la iubire, și dacă nu iubești ap 
ne naș. nu-i așa. 
iubirea demult nu-i ca-n povești, și
 poveștile demult nu-s despre iubire. trist.

Oдинокой кошкой, вольным диким зверем,
Никогда не плачет, никому не верит, И что? Больно всё-равно.

6 răspunsuri to “schimb o inimă pe încă un ficat”

  1. Dan (@daniftodi) August 23, 2012 la 2:15 pm #

    Nu aproape, da fix ce simt eu acum ai descris aici. Bravo.

    • gingercats August 24, 2012 la 10:12 am #

      smai întâmplă, mulțumesc

      • afgdfg August 28, 2012 la 12:56 am #

        eu cred ca ceea ce o fost nu e dragoste, e ceva ce vreai tu sa fie , ce o numesti asa , cind defapt nu pretinde a fi . sa fii „krutaia” sa fii ca toti ,sa taiesti fara a simti . indiferent , si apoi , ce ramine??

      • gingercats August 28, 2012 la 1:05 am #

        ba nu, o fost. hatea eu amu-s așa de paterenaia că n-aș face diferență între un pește ș-o căprioară, așa că poate ai dreptate. de fapt, nu eu am fost cea care o vrut să fie dragoste. eu m-aș fi descurcat mult mai bine fără dragoste, serios.

  2. Marcel August 27, 2012 la 4:55 pm #

    tu trebuie sa te apuci urgent sa scrii o carte, ahuienno scrii fato 🙂

Lasă un răspuns

