trist.

22 Aug

-un pahar de vin, vă rog

e trist să realizezi că ajungi în momentul când ai nevoie de alcool ca să te simți bine și e și mai trist că nu-ți pasă deloc de asta.

e trist să te desparți de o persoană cu care timp de un an și jumate vorbeai în fiecare zi, care îți știe fiecare centimetru din corp, care te-a înșelat, pe care ai înșelat-o, pe care ai iubit-o, pe care ai iertat-o, care te-a iubit, care te-a mințit, care te-a iertat.

e trist că se termină vara și eu nu am reușit să sar cu parașuta, nici să citesc 300 de cărți, nici să mă reîndrăgostesc în tine, nici să renunț la dorința de a bea vin sau bere în aproape fiecare seară.

vreau să mănânc. vreau ca fratele să mă sune mai des. vreau ca mama să mă înțeleagă. aș fi vrut să nu mă fi certat vreodată cu tata și vreau să uit că jumatate de an nu am vorbit cu el.

oamenii nu înțeleg. oamenii mereu critică, vorbesc pe la spate, oamenii îs egoiști și posesivi.

eu nu mai  vreau să fiu proprietatea cuiva, vreau să fiu pisică și să miaun toată ziua.

vreau tu să nu vrei să mă fuți, vreau să vrei să faci dragoste cu mine.

nu vreau  tu să mă iubești, aș vrea să încetez să fiu atât de autocritică.

vreau să mă cuprindă cineva, sau, eventual,

-încă un pahar de vin, vă rog 

trist.

 

Lasă un răspuns

