confuză și despărțită

21 Aug

nuștiuceșicumsăscriu.

concluzia zilei de azi e că eu-s în sfârșit femeie with balls, cum s-o exprimat un cunoscut de-a meu.

***

la mine pe pod se plimbă o buburuză.

***

revenim.

nu știu cum s-a întâmplat, dar tot ce e mai important mereu în așa circumstanțe se întâmplă. există totuși unele sentimente/trăiri, huipaimi ce, despre care îi greu de vorbit, dar mai ales de scris despre ele…

nu știu ce vreau dar sigur vreau ceva. mă simt ca un pește în acvarium în mare. parcă tot ok, da parcă nu. aș vrea să mă cuprinzi numai ca să-ți pot spune să-mi dai pace.

cineva zicea că pentru a uita definitiv de o relație trebuie să treacă jumătate din perioada în care ați fost împreună, așa că următoarele 8 luni ale mele o să fie vesele, de tot. aș do sleoz.

mulțumesc celui care azi mi-o pus verdictu: tu ai să fii femeie care la 30 de ani stă singură la masă și bea vin, și asta sau pentru o să fii alcoolică, sau pentru că în viața ta ai trecut peste foarte multe.

mulțumesc și altcuiva, care numaice m-a chemat la o bere, și care o mai zis ”ei , draga mea tu nu esti idioata”.

și totuși există un anumit ceva despre care îi greu de vorbit. îi prea mult de vorbit și mă tem că o să mă plictisesc singură pe mine povestindu-mi drama.

vreau să am amnezie, sau cel puțin să nu ard și mâine seara cina.

poftă bună

Lasă un răspuns

