Midnight call

20 Aug

01:33 am

”-Alo, eus pizdă bat și vreu să spun că te iubesc, tu ești tot ce am eu mai scump pe lumea asta, tu ești viața, tu ești focul, eu te ador la nebunie și aș fi gata să fac orice pentru tine, tu ești tot ce eu am, eu jur că îs cuminte, eu prosta beu și stau în bazin, eus pizdă bat…”

ce huinea. conform observărilor mele, 5 din 5 băieți când se îmbată îmi fac declarații de dragoste. ce huinea2. până la urmă, fiecare om iubește la fel, și noi nu putem spune că cineva iubește sau simte figneaua asta mai tare sau mai intens ca alții, și nu contează ești tu vânzâtor de patlajele sau profesor universitar. sau iubești sau nu. șpunct.

ieri la o pivă, cineva o zis că-i place când eu-s gruzită, tipa am farmec aparte, tipa în oamenii inteligenți fericire nu prea găsești, tipa să fii tristă asta-i kruta.

mii dor de un tripușor deașela bun.

sănătate

16 răspunsuri to “Midnight call”

  1. Snowhore Octombrie 2, 2012 la 7:45 pm #

    nahuia tu publici detalii din viata ta intima mesaje,declaratii, ?imi inchipui ce tre sa simta cel ce le facuse.

    • gingercats Octombrie 2, 2012 la 7:54 pm #

      well, eu nu voi menționa niciodată numele lui, plus, cel care le-a făcut nu știe de blog, plus sunt memoriile/trăirile mele și pot să fac ce vreau cu ele, plus nici numele meu tu nu-l știi.

      • Snowhore Octombrie 2, 2012 la 8:11 pm #

        nu poti sti nici una,nici alta. 😐

      • gingercats Octombrie 2, 2012 la 8:13 pm #

        ce anume nu pot sa stiu?

      • Snowhore Octombrie 2, 2012 la 8:14 pm #

        nu poti sti ca el nu stie, nu poti sti ca eu nu iti stiu numele.

      • gingercats Octombrie 2, 2012 la 8:20 pm #

        până la urmă acestea rămân a fi memoriile mele și am dreptul să fac orice cu ele. & again, there is no proof că știi numele meu sau că ceea ce știi e corect.

      • Snowhore Octombrie 2, 2012 la 8:31 pm #

        eu mai stiu si ca ai scris claie peste gramada de lucru nu adevarate, furate din filme, din carti poate,30-40% doar te-ar putea reprezenta. in goana dupa atentie si admiratie tu construiesti un personaj, alta tu, alta fata, care ai dori sa fii.

      • gingercats Octombrie 2, 2012 la 8:35 pm #

        exact. eu fug după admirație ș vseotakoe, de aia blogul meu e anonim, da.
        începi să mă plictisești. există bred frumos. aista-i bred bredovâi, tipa eu asta nu-s eu. de râs.

      • Snowhore Octombrie 2, 2012 la 9:02 pm #

        aha, cum m-ai rascusit ca te plictisesc?

      • gingercats Octombrie 2, 2012 la 9:04 pm #

        molcea, as always.

      • Snowhore Octombrie 2, 2012 la 9:05 pm #

        bine, exista sanatoasa mai departe. nu prezinti interes pentru mine

      • gingercats Octombrie 2, 2012 la 9:25 pm #

        mă duc să-mi tai venele.

      • Snowhore Octombrie 2, 2012 la 9:06 pm #

        totusi ma mira viteza cu care raspunzi, tre sa stai acolo si sa dai refresh la blog de 30 de ori pe minut in speranta ca ti-am mai scris ceva

      • gingercats Octombrie 2, 2012 la 9:18 pm #

        D@@!!!! EgsAct!!!
        lucrez la calculator și îmi vin notificări când scrii.

  2. Snowhore Octombrie 2, 2012 la 9:27 pm #

    sex online lucrezi?

Lasă un răspuns

