Одиночество

19 Aug

fiecare acțiune de-a mea are o explicație, pe care nici eu până acum nu am gasit-o, dar sigur o are și sigur o voi găsi. până atunci însă mă limitez la gândul că noi toți, indiferent de câte îmbrățișări, pupuri și săx am avut azi, suntem singuri, și nimeni nu o să vină să ne facă ceai când ne simțim rău.

azi mă plimbam prin casa părinților mei și mă gândeam că poate prea devreme m-am mutat să locuiesc singură, poate încă mai vreau cineva să mă iubească. tare multe so schimbat, începând de la camera mea, care acum a devenit birou și nimeni nu își mai varsă nervii de adolescentă rebelă între acei pereți, și terminând cu snuppy, peștele care aparent mi-a luat locul în ierarhia familie.

mii trist și oamenii mă întreabă di și-s pe gruz, păcat doar că niciodată nu vor putea înțelege motivul tristeții mele din moment ce nici eu nu îl știu/înțeleg.

vreau un pahar, două, trei..de vin și să dorm o săptămână, sau eventual, până când o să mi se facă poftă de un alt pahar de vin.

Lasă un răspuns

