dor de acele vremuri.serios.

17 Aug

avem mii de minute ca să nu ne spunem nimic.  cât îi de frumoas și totuși trist momentu când stai la un ceai cu o persoană cu care cândva, vorbeai ore în șir și despre care știai aproape totul. acum afli că s-a mutat cu prietenul ei, că și-a cumpărat sutien nou și încă nu și-a găsit de lucru.

ș mă apucă o melancolie, bată s-o bată de melancolie, și realizez că dragostea îi ca un  сорняк care ucide tot ce îi în jurul ei.

”ții minte, eu te-am prevenit că așa o să fie…”

”da”

șpunct

ți-aș pune o pivă chiar dacă știu că nu bei alcool.

***

pe stradă mo agățat un ciuvak, și am realizat că-s femeie.

2 răspunsuri to “dor de acele vremuri.serios.”

  1. j Decembrie 14, 2012 la 4:12 am #

    blea eu citesc tat blogu tau si realizez c esti cel mai genial om de pe pamint si pastaiana cind termini de postat ceva la sfirsit scrii ceva genial ..AH te iubesc 😀

    • gingercats Decembrie 14, 2012 la 10:23 am #

      tu mă tare supra-apreciezi, și tare m-ai făcut să zâmbesc acum, și asta-i tare ceotka, mulțumesc.

Lasă un răspuns

