despre inspirație.

12 Aug

există oameni diferiți: albi, inteligenți, negri, cu păr brunet, dalabaiobi, ceotkie.

stau pe pat și aștept să-mi vină insiprația. cineva bate la ușă – o venit fostul meu. ne to.

***

mi-am vopsit unghiile într-un bordeaux închis și încă aștept să-mi vină inspirația.

oamenii de regulă îs fricoși: da dacă a s cad? da dacă află mama? da dacă rămân singur? da dacă o să-mi cadă un meteorit în cap?

ap vot akazâvaeța eu-s tot om: da dacă mie niciodată n-o să-mi vină inspirația?

dacă eu așa și o să rămân mică, proastă, fără inspirație?

mai trag un fum și iau un gât de bere.

într-o încercare patetică și jalnică de a inventa un fel de paparude pentru inspirație, încep să cred că numa iarba, berea, vodka și cafeaua mereu ajung la mine. abidna cumsarzice.

***

sunt oameni la care te uiți ș spui ” și om ceotkii”.

sunt oameni la care te uiți ș spui ”blea, asta jă îs eu”.

Un răspuns to “despre inspirație.”

  1. Tudor August 12, 2012 la 6:02 pm #

    iaka asta deam ii kruta 🙂 realina.

Lasă un răspuns

