bred.

8 Aug

eu nu mai știu ce să cred. mă uit la tine și mă simt iubită, dorită, prostită și oleacă folosită. de râs. cine tu vaapșe ești și cât asta o să (mai) continuie? mii dor să-ți plimbi degetele pe spatele meu gol, și toate insectele din organele mele interne să se simtă în al 9-lea cer. azi în timp ce căutam o carte, mi-am amintit de tine. Cartea se numea ”De ce înșeală bărbații”. și în loc să mi se facă dor de tine, mi so făcut greață de mine. vreau să-ți cad în brațe dar nu vreau. nu știu ce e mai groaznic decât incertitudinea legată de tine și de ce faci tu când eu nu-s alături. da tu precis faci.
mă duc să mă sărut cu sticla de vin din dulap.
după 1 an și jumate, nu știu cine tu ești.

Lasă un răspuns

