pierce party

31 Iul

nu mereu căutăm ceea ce am pierdut. adesea căutăm huiuri de care nu avem nevoie, sau din contra, ne huernim de lucruri atât de importante, șap ne jăluim de vânătăi. Cântă foarte sublim we speak no americano de pe pierceu din fața ferestrei mele, în timp ce eu mă gândesc la cât de proști noi suntem. refuzăm iubire, ne certăm, mințim și căutăm ceea de ce nu avem nevoie. Probabil din cauza ultimelor 7 beri, dar am chef să vă povestesc despre chelneru de azi. Hatea nu, nu vreu.
totuși amuzant el o scăpat paharele, ș sticlele, ș se bâlbâie săxi. mai pe scurt, cehuineascriueu.
noapte bună

Lasă un răspuns

