prieteni.

27 Iul

„caroci eu is beat
da sa-ti povestesc ceva:
tu esti frumoasa

dar pe mine asta in ultimul rand ma deranjeaza cumva
eu am nevoie de un prieten
nu cred ca am o persoana care a fost cu mine o perioada indelungata dar totusi eu nu pot exista singur
(in afara de familie dar asta e alta poveste)
eu te iubesc
dar stii de ce?
pentru ca eu ma simt linga tine liber si visator
eu is diferit de tiine un pic
eu nu sunt la fel de pragmatic precum esti tu
eu sunt visator, idealist, pe alocuri ca el
Eu ma simt sufocat de societate, eu sunt rebel dupa fire
dar totodata imi vine greu sami mentin visul/visele
si pentru a le mentine cumva eu tre sa pot visa cu ochii deschisi
iar pentru asta tre sa iubesc
si io vreau sa te iubesc
pentru a putea visa
egoist vorbind vreau sa ma ajuti sa visez
si iti voi fi dator daca vei accepta si pomit sa fiu linga tine cand vei avea nevoie de mine daca vei accepta sa ajuti sa fiu asa cum sunt
am scris destul de gramatical pentru un om beat asa ca sper sa intelegi ce am vrut sa exprim prin acest mesaj
somn usor „

și ție.

Un răspuns to “prieteni.”

  1. Niki4 Ianuarie 26, 2014 la 10:30 am #

    ^^

Lasă un răspuns

